haal eruit wat erin zit

Zo gaat je merk slim groeien

Elke organisatie moet groeien om vooruitgang te boeken, om te investeren in betere producten en diensten en ... om simpelweg facturen te betalen. De vraag is: hoe genereer ik new business zonder (te) veel tijd en geld te investeren? Het antwoord is: door Slim Groeien.

Volmerk helpt met een aanpak die groei op een extreem efficiënte manier verhoogt. We laten je zien hoe je - met dezelfde mensen - een sterker merk bouwt. Dat doen we met commerciële diagnoses, met doelgerichte merkworkshops, met creatieve concepten, met uitgekiende communicatie­campagnes, met sales en account- management trainingen en met op maat gesneden adviezen.

commerciële diagnosecreatieve conceptensales training
doelgerichte merkworkshopsscorende campagnes

Dit is ons geloof

Volmerk gelooft dat iedere organisatie alles in zich heeft om succesvol te zijn. Het succes ligt verborgen in het merk. En in de mensen eromheen. De kunst is te weten hoe je het verborgene zichtbaar maakt. Je succesfactoren 100% benut.

Volmerk geeft je in deze zoektocht houvast en structuur. Met elkaar gaan we op zoek naar de identiteit en de belofte van je merk. We doorlopen de Merkencirkel en leren je denken en doen vanuit je merk en je mensen. We laten je onderneming groeien door slim gebruik te maken van je eigen succesfactoren.

En jouw geloof?

'Waarom doe je als bedrijf of organisatie wat je doet? Welke producten en diensten bied je aan? Hoe bied je ze aan? En aan wie?' Pas als je precies weet waar je merk voor staat, kun je jouw 'geloof' overtuigend op je klanten overbrengen. Dan ben je in staat om altijd en overal je belofte waar te maken. Zo win je de sympathie en het vertrouwen van je klanten én je medewerkers. En bouw je een merkrelatie op, intern en extern.

Onze beloftes aan jou

  • Jouw merk wordt sterker doordat we alle succesfactoren uit de mensen, producten, diensten en de organisatie gaan halen.
  • We vertalen je merk naar merk­waarden en merkbelofte.
  • Ontwikkelen een strategie en commu­nicatie­concept waarin onze creativiteit optimaal voor jouw merk ingezet wordt
  • Via het co-creatie proces ontdekken we samen de kracht van je merk.
  • Zo halen we het beste uit je merk en je mensen naar boven!
  • De focus ligt op jouw ambitie, jouw groei, jouw ondernemerschap.
  • Meer weten? E-mail voor een afspraak!

    Volmerk = geen bureau. We zijn geen bureau, we werken in co-creatie samen met jou als merkeigenaar én onze (gespecialiseerde) partners. We zijn een team van creatieve en commerciële merkwerkers dat er altijd anders uitziet, afhankelijk van jouw vraag en jouw wensen. De kern is een netwerk van vaste partners.

    Herken je jezelf
    in deze uitdagingen?

  • Mijn nieuwe producten en diensten in de markt zetten.
    Hoe pak ik dat aan?
  • Mijn bestaande merk versterken.
    Waar begin ik?
  • Een duidelijke boodschap uitdragen.
    Hoe lastig is dat?
  • Waar we als merk echt voor staan?
    Eerlijk gezegd weet ik het niet.
  • Mijn medewerkers vertellen steeds een ander
    verhaal en werken langs elkaar heen.
    Hoe voorkom ik dat?
  • Het lukt ons niet om new business te genereren.
    Hoe voorkom ik dat alle acties stranden?
  • We willen groeien.
    Maar hoe doen we dat beter, sneller en slimmer?
  • Onze communicatie is niet professioneel, niet consistent.
    Hoe krijg ik structuur?
  • We verkopen steeds minder, we willen klantgericht innoveren.
    Hoe werkt dat eigenlijk?
  • Om deze redenen kom ik er niet uit:

  • Ik kom er niet aan toe, het ontbreekt me aan tijd en aandacht.
  • Ik heb geen professionele marketing of merk-mensen in dienst.
  • Ik mis de know how.
  • Ik weet niet hoe ik kan anticiperen op de veranderende markt en de 'nieuwe economie'
  • Ik heb geen structuur voor branding, mijn sales- en marketingafdelingen hebben dus geen houvast.
  • Ik weet niet goed wat de rol van een merk is en hoe succesvol een sterk merk kan zijn.
  • Ik weet niet welke rol medewerkers kunnen spelen om ons merk te versterken en dus groei te realiseren.
  • ...mail dan Hans Bakker voor een afspraak.
    Of bel hem op: 06 51 789 528

    We werken graag met elkaar en met jou!

    Volmerk werkt in een inspirerende omgeving nabij zee, strand en
    duinen. Als merkwerkers zijn we ambitieus. Met onze kennis en
    ervaring, no-nonsens mentaliteit, gevoel voor creativiteit en commercie en
    in co-creatie met jou als merk­eigenaar en onze gekwalifi­ceerde
    partners ontdekken we stap voor stap alle succes­factoren van jouw merk
    en jouw mensen. We geven jouw merk inhoud en betekenis én creatief
    vorm. We maken je mensen commer­cieel vaardig en we helpen je
    organisatie bij het uitdragen van je merk naar je doel­markten en doel­klanten.

    'Ik weet genoeg. Ik mail Volmerk voor een afspraak. Of zal ik bellen?' 06 51 789 528

    Dit kan Volmerk concreet voor jou doen:

  • Hervinden van je merkidentiteit
  • Ontwikkelen van merkconcepten
  • Bedenken en vormgeven van merknamen
  • Creëren van houvast en hernieuwd enthousiasme voor je 'geloof'
  • Toepassen van klantgericht innoveren
  • Ontwikkelen van campagneconcepten
  • Uitwerken van communicatiemiddelen en -acties
  • Ontwikkelen en uitzetten van communicatie en sales strategieën
  • Beter maken van je sales mensen
  • Wegnemen van verwarring bij je klanten
  • Genereren van commerciële groei
  • Creëren van merkvriendschap tussen jou en je doelgroep
  • Aangenaam!

    Hans Bakker

    Oprichter en drijvende kracht achter Volmerk, bezit uitgebreide expertise als merkenstrateeg. Met ruim 25 jaar ervaring, 100 opdrachtgevers en 250 merkprojecten op zijn naam, heeft Hans Bakker gewerkt voor regionale, nationale en internationale ondernemingen en organisaties in de profit en not-for-profit sector.

    Projecten die Hans heeft gerealiseerd variëren van het wereldwijd ontwikkelen en implementeren van het corporate Beiersdorf merk, de aftersales communicatie van Peugeot voor Nederland en de Benelux en het in de markt zetten en versterken van merken van Akzo Nobel Decorative Coatings (Sikkens, CetaBever, HuisSchilder­Plan en VvE-plan).

    In de not-for-profit sector heeft Hans ervaring met het ontwikkelen van diverse submerken voor Unicef Nederland, het versterken van merken van publieke dienstverleners als Dunea, Nuon en Ziggo, ontwikkelen van verkiezingscampagnes voor politieke partijen met lokale en landelijke roots en het merkwerken voor kleine en grote gemeenten (van Voorhout t/m Haarlem en Den Haag).