Elke organisatie moet groeien om vooruitgang te boeken, om te investeren in betere producten en diensten en ... om simpelweg facturen te betalen. De vraag is: hoe genereer ik new business zonder (te) veel tijd en geld te investeren? Het antwoord is: door Slim Groeien.
Volmerk helpt met een aanpak die groei op een extreem efficiënte manier verhoogt. We laten je zien hoe je - met dezelfde mensen - een sterker merk bouwt. Dat doen we met commerciële diagnoses, met doelgerichte merkworkshops, met creatieve concepten, met uitgekiende communicatiecampagnes, met sales en account- management trainingen en met op maat gesneden adviezen.
Volmerk gelooft dat iedere organisatie alles in zich heeft om succesvol te zijn. Het succes ligt verborgen in het merk. En in de mensen eromheen. De kunst is te weten hoe je het verborgene zichtbaar maakt. Je succesfactoren 100% benut.
Volmerk geeft je in deze zoektocht houvast en structuur. Met elkaar gaan we op zoek naar de identiteit en de belofte van je merk. We doorlopen de Merkencirkel en leren je denken en doen vanuit je merk en je mensen. We laten je onderneming groeien door slim gebruik te maken van je eigen succesfactoren.
'Waarom doe je als bedrijf of organisatie wat je doet? Welke producten en diensten bied je aan? Hoe bied je ze aan? En aan wie?' Pas als je precies weet waar je merk voor staat, kun je jouw 'geloof' overtuigend op je klanten overbrengen. Dan ben je in staat om altijd en overal je belofte waar te maken. Zo win je de sympathie en het vertrouwen van je klanten én je medewerkers. En bouw je een merkrelatie op, intern en extern.
Volmerk = geen bureau. We zijn geen bureau, we werken in co-creatie samen met jou als merkeigenaar én onze (gespecialiseerde) partners. We zijn een team van creatieve en commerciële merkwerkers dat er altijd anders uitziet, afhankelijk van jouw vraag en jouw wensen. De kern is een netwerk van vaste partners.
Volmerk werkt in een inspirerende omgeving nabij zee, strand en
duinen. Als merkwerkers zijn we ambitieus. Met onze kennis en
ervaring, no-nonsens mentaliteit, gevoel voor creativiteit en commercie en
in co-creatie met jou als merkeigenaar en onze gekwalificeerde
partners ontdekken we stap voor stap alle succesfactoren van jouw merk
en jouw mensen. We geven jouw merk inhoud en betekenis én creatief
vorm. We maken je mensen commercieel vaardig en we helpen je
organisatie bij het uitdragen van je merk naar je doelmarkten en doelklanten.
Oprichter en drijvende kracht achter Volmerk, bezit uitgebreide expertise als merkenstrateeg. Met ruim 25 jaar ervaring, 100 opdrachtgevers en 250 merkprojecten op zijn naam, heeft Hans Bakker gewerkt voor regionale, nationale en internationale ondernemingen en organisaties in de profit en not-for-profit sector.
Projecten die Hans heeft gerealiseerd variëren van het wereldwijd ontwikkelen en implementeren van het corporate Beiersdorf merk, de aftersales communicatie van Peugeot voor Nederland en de Benelux en het in de markt zetten en versterken van merken van Akzo Nobel Decorative Coatings (Sikkens, CetaBever, HuisSchilderPlan en VvE-plan).
In de not-for-profit sector heeft Hans ervaring met het ontwikkelen van diverse submerken voor Unicef Nederland, het versterken van merken van publieke dienstverleners als Dunea, Nuon en Ziggo, ontwikkelen van verkiezingscampagnes voor politieke partijen met lokale en landelijke roots en het merkwerken voor kleine en grote gemeenten (van Voorhout t/m Haarlem en Den Haag).